Una din cele mai eficiente metode de combatere a stresului și de a te menține în formă!

Prin aerobic se intelege orice activitate care implica miscare precum alegatul usor, mersul pe bicicleta, dansul. Aerobicul este una din cele mai eficiente metode de combatere a stresului, de prelungire a vietii si de dobandire a unei vieti sanatoase.

Aerobic in Iasi - aerobic clasic, pilates, tae-bo

Aerobicul aduce mai multe beneficii, printre care:

- dezvoltarea si pastrarea unei conditii fizice corespunzatoare;

– scade riscul aparitiei unor boli grave, ca si boala coronariana (cardiopatia ischemica), prin scaderea nivelului colesterolului (care favorizeaza ateroscleroza coronariana);

– creste forta musculara si intareste sistemul osos (scade riscul aparitiei osteoporozei si al fracturilor secundare, amelioreaza simptomele unor boli reumatismale degenerative ca si artrozele);

– imbunatateste circulatia periferica (mai ales in randul persoanelor care au insuficienta ciculatorie cronica);

- ajuta la mentinerea unei greutati corporale corespunzatoare;

– previne diabetul zaharat

-scade riscul aparitiei hipertensiunii arteriale si chiar combate hipertensiunea in randul persoanelor care deja au dezvoltat aceasta afectiune

– combate stresul emotional si cotidian si, de asemenea, ajuta la tratarea depresiei (sportul este unul dintre antidepresivele nemedicamentoase cel mai frecvent recomandate in combaterea stresului si depresiei);

Toate programele consacrate de aerobic

sala-aerobic-iasi-295_

Clasic Aerobic

Antrenament compus din pasi de baza caracteristici ce alcatuiesc diferite coregrafii specifice aerobicului. In partea de incalzire, se folosesc pasi simpli si cu un ritm scazut ce creste treptat.

In partea de antrenament propriu-zis creste intensitatea efortului, atat prin cresterea ritmului de executie, cat si prin cresterea gradului de complexitate a pasilor ce compun coregrafia clasei. In partea a doua a antrenamentului se pot efectua exercitii la saltea, cu scopul tonifierii musculaturii abdominale, fesiere si lombare. In cadrul revenirii care incheie clasa se efectueaza exercitii de relaxare si respiratie tip stretching.

Datorita efortului deopotriva intens si continuu, antrenamentul acesta are efecte asupra aparatelor cardiovascular si respirator si creste adaptarea acestora la efort.

Pilates

Metoda de sculptare, corectare si imbunatatire a posturii corporale ce are la baza gimnastica recuperatorie. Este un antrenament puternic, cu mare accent pe dezvoltarea miscarii controlate folosing intregul corp si deprinderea unei respiratii corecte.

Exercitiile se executa pe saltea. Recomandate tuturor nivelurilor de fitness, indiferent de sex. Ritmul recomandat este de 2,3 sedinte pe saptamana a cate 45-60 minute.

Sesiunile incep cu exercitii de respiratie. Apoi continua cu exercitiile pentru toate grupele mari musculare. Acestea sunt urmate de stretching, pentru detensionarea zonelor si evitarea febrei musculare.

pilates-iasi-oxygen-sport

zumba-iasi-oxygen-sport

Zumba

Esti pregatit/a sa te mentii în forma distrandu-te? Fenomenul ZUMBA® este exact ce ai nevoie. Este un program dance fitness diferit de antrenamentele pe care le stii. Muzica este antrenanta (chiar hipnotizanta), miscarile sunt usoare, distractive si in acelasi timp eficace.

Nu vei simti ca depui efort, deoarece atmosfera te face sa te simti ca in club. Este o petrecere la care toata lumea danseaza si se distreaza. Te vei simti dintr-o data transpirat(a) fara sa iti dai seama de unde, iar acesta va fi primul semn ca vei obtine rezultatele dorite.

Vei experimenta cea mai distractiva ora de ars calorii, energizare a corpului, miscari coplesitoare menite sa te absoarba si sa te captiveze pe viata!

Circuit training

Cea mai buna reteta in alungarea plictiselii, antrenamentul circuit combina elementele cardio cu cele de forta pentru imbunatatirea rezistentei , flexibilitatii, coordonarii si a mobilitatii. Acest antrenament reprezinta o adevarata provocare deoparece cuprinde o serie de exercitii care se repeat de doua pana la sase ori,in functie de nivelul de pregatire si de dificultatea elementelor, cu pauza intre serii.
Principalele avantaje ale acestui antrenament sunt:

  • Dezvolta forta si rezistenta;
  • Combina exercitii suficient de simple incat sa-ti lase un sentiment de satisfactie la sfarsitul sedintei;
  • Trecerea rapida de la un exercitiu la altul nu iti lasa timp sa te deconcentrezi;
  • In cadrul antrenamentelor in care se lucreaza cu greutati consumul caloric creste cu 30% fata de un antrenament obisnuit;
  • Un circuit care combina elementele cardio cu cele de forta va arde grasimile si va defini musculatura, consumana pana la 10 calorii pe minut.

Kangoo Jumps Iasi

tabata-iasi-oxygen-sport

Tabata

Tabata a fost inventat de dr. Izumi Tabata si de o echipa de cercetatori japozeni din cadrul Insitutului National de Fitness si Sport din Tokio. Antrenamentul e compus dintr-o varietate de exercitii fizice care se desfasoara pe durata a 20 de secunde, urmate de 10 secunde de odihna.
Cateva reguli de baza se refera la recomandarea punerii in miscare a cat mai multor grupe de muschi, de exemplu, daca vrei sa executi flotari sau genuflexiuni in cadrul antrenamentului Tabata, poti sa o faci fara sa te indoiesti de eficienta sporita a acestor exercitii. Intensitatea deosebita a acestor exercitii si punerea la munca a sistemelor energetice aerobe si anaerobe, plus executarea unui numar maxim posibil de repetari si exercitii in cadrul fiecarui set dau reteta succesului antrenamentelor Tabata.

Orice mişcare intensă va duce le efectul dorit, spune principiul Tabata. Soluţia în acest caz este ca inima să fie pusă în mişcare. Altfel spus, metabolismul anaerob este declanşat de exerciţiile cu un grad mare de intensitate, atunci când muşchii necesită mai multă energie decât poate oferi respiraţia.

Capoeira

Capoeira a aparut in Brazilia, din necesitatea de aparare a sclavilor africani fata de colonistii portughezi. Acestia isi deghizau luptele in dans, alaturandu-le si o muzica antrenanta, care a devenit ulterior reprezentativa fenomenului Capoeira. Desi este considerata o forma de sport, Capoeira semnifica o filosofie, o arta. La fiecare sedinta de Capoeira Aerobic vei arde aproximativ 1000 de calorii si poti fi sigur ca iti vei lucra fiecare grupa musculara. Miscarile ample si ritmul alert antreneaza fiecare parte a corpului.

Te vei bucura de rezultate garantate: slabire, tonifiere, combaterea celulitei, obtinerea unui corp ferm dar mai ales castigarea unei atitudini pozitive asupra vietii.

Practicand Capoeira Aerobic vei simti multiple beneficii:

  • Obtii un abdomen plat, iti tonifici coapsele si fesierii
  • Pierzi in greutate
  • Te simti energic, iti sporesti rezistenta fizica si mobilitatea
  • Diminuezi stresul cotidian
  • Inveti miscari specifice dansului Capoeira 

Capoeira Aerobic este un program de aerobic ce imbina pasi specifici dansului Capoeira cu pasi de aerobic. Rezultatul se regaseste in fiecare sedinta la care vei participa: evadarea din cotidian si frenezia braziliana. Vei fi mai energizat si mai increzator in tine.

capoeira-iasi_

metabolic-workout-iasi_

Metabolic Workout

Această clasă este concepută pentru a crește rata metabolică a organismului: vei arde mai multe calorii și grăsimi pentru perioade lungi de timp după acest antrenament intens ce durează 45 de minute. Organismul va fi mai activ, tonic și funcțional.

Sesiunile sunt scurte, intense și pline de diferite stimulări. Veți folosi și Step-ul pentru creșterea ritmului cardiac și a consumului de oxigen. Toate mișcările sunt ușoare, dar foarte intense.

Îți vei îmbunătăți agilitatea, forța explozivă, echilibrul, și multe altele, modelându-ți corpul și având o senzație de bine în viața de zi cu zi.

Rebound AAS! (AAS – aerobic accelerator system)

Concept studiat si promovat de JILL COOPER – International Trainer
Conceptul se bazeaza pe actiunea simultana a urmatoarelor forte: acceleratia gravitationala,  greutatea, deceleratia (forta cu care plasa amortizeaza impactul la coborare). Cu ce lucram? Coal Sport – Marca trambulinelor profesionale (indeplinesc cerintele unui program profesional de aerobic) folosite in programele Rebound AAS.

Rebound AAS – Interval Jump
Program cardio intens, structurat astfel:
-alternarea construirii unei coregrafii complexe, in care este antrenata intreaga musculatura a corpului cu exercitii de tonifiere pentru brate, coapse, abdomen.
Tehnica de predare este precisa, bazata pe reguli bine definite pentru fiecare structura in parte.

Rebound AAS – Combat Jump
Program in care accentul este pus pe antrenarea musculaturii trenului superior, imbinand miscari din arte martiale, efectele exercitiilor fiind amplificate de sariturile continue pe trambulina.

Rebound AAS – Dance Jump
Super fun!!! Programul cardio in care se folosesc miscari din diferite stiluri de dans, adaptate la trambulina elastica. Fiecare melodie are coregrafie proprie.

Rebound AAS – Total Body workout
Program cu predare liniara, ”fun & functional”, cu sau fara greutati (1 kg), se lucreaza toate grupele musculare.

Rebound AAS – Jump Dance Junior
Program dedicat copiilor, cu predare specifica lor, avand ca scopuri directe: coordonare, atentie distributiva, dezvoltarea vederii laterale, creativitate, tonus si greutate corporala in limite normale, totul prin miscare !

Beneficiile Rebound AAS:

  • Accelerarea miscarilor si exercitiilor,
  • Accelerarea efectelor asupra musculaturii si tuturor celulelor,
  • Accelerarea sistemului de ardere a grasimilor,
  • Accelerarea rezulatatelor fata de metodele traditionale
  • Accelerarea circulatiei de intoarcere si a sistemului limfatic
  • Accelerarea raspunsului neuromuscular

rebound-iasi-oxygen

AAS are urmatoarele rezultate:

  • Tonifiere musculara
  • Intarirea articulatiilor
  • Rol de „pompare a sangelui si limfei”
  • Arderea grasimilor prin ajungerea in faza aeroba
  • Stimularea reflexului plantar
  • Low impact
  • Cresterea capacitatii aerobe
  • Scaderea greutatii corporale
  • Diminuarea celulitei
  • Eliminarea toxinelor
  • Cresterea secretiei de endorfine => senzatia de euforie
  • Intarirea sistemului imunitar
  • Imbunatatirea echilibrului, vederii laterale, musculaturii profunde
  • Senzatia de „picioare usoare” ca la presoterapie
  • Scaderea rigiditatii musculare
  • Abdomen plat
  • Piele frumoasa
  • Stimularea permanenta a receptorilor gravitationali
  • Cresterea numarului de repetari fara dificultate
  • Posibilitatea efectuarii unor exercitii care pe sol ar fi cu “super high impact”

Oxygen-Sport-iasi-power-pilates

Power Pilates

În cadrul lecţiei se pune accent pe tonifierea muşchilor abdominali, a fesierilor şi a coapselor.

Ritmul de execuţie este lent şi fiecare mişcare este controlată.

Power Pilates nu pune accent pe cantitate, ci pe calitate.

BodyShape

Exercitii fizice pentru corpul tau de tonifiere ce presupun repetitii multe cu greutati mici; aceste clase iti vor remodela corpul asa cum iti doresti, sub indrumarea unui instructor.

Oxygen-Sport-iasi-body-shape

Oxygen-Sport-iasi-hiit

HIIT

Clasa care implica putere, exercitii cardio, viteza, agilitate, echilibru si coordonare.

Accesoriile de forta si greutatea fizica sunt utilizate ca si elemente de rezistenta.

Un beneficiu important al acestui tip de miscare este durata de ardere a caloriilor, care poate depasi 24-48 de ore dupa antrenament.

C.T.W.

Este un program de antrenament focusat pe intreaga musculatura abdominala si cea a spatelui, destinat persoanelor cu o conditie fizica cel putin medie.

Oxygen-Sport-iasi-ctw

preturi-fitness-aerobic-squash-iasi2

Orarul claselor de aerobic

Oxygen-Sport-iasi-orar-aerobic

* accesul la activitatile marcate cu asterix se face in baza unei programari prealabile (nr de telefon: 0232 277 785 / 0766 077 387)

**trambulinele ce folosesc la desfasurarea orei de REBOUND suporta maximum 80 kg

Oxygen Sport

 
La Oxygen ai într-un singur loc squash, fitness, aerobic, sauna si spa, dar si recuperare medicală. Tot ce ai nevoie ca sa te pui în mișcare să ai tonus și, mai presus de toate, sa fii sănătos!
Ai nevoie de sănătate. Ai nevoie de Oxygen!

Caută-ne

Unde este Oxygen Sport?

 
Adresa: Oxygen Sport Center se află în zona Tătărași, pe strada Vasile Lupu, nr. 95 F, vizavi de Salina Center.
Telefon: 0232 277 785
Email: contact @ oxygensport.ro